Love is a moment that lasts forever

Publicerad 2013-05-28 20:20:50 i Allmänt

Hade larm inatt på 03.30.. Åkte med adde till till stan och hjälpte honom att dela ut posten. Och tammefan vad jobbigt det var, det var varmt, jag höll på att törsta ihjäl och det är inte rätt tid för mig att springa upp och ner i trapphus klockan 4 på morgonen haha..
När jag äntligen fick lägga mig i sängen och sova igen sa jag "aldrig mer."
Nu försöker han dock få med mig inatt igen, är inte speciellt sugen meen kommer antagligen åka med endå :)
 
Hade sista skoldagen idag, så nu har jag i princip sommarlov! Tittade på film i skolan fick ut lite arbeten och så hade klassen ordnat en presentpåse och en tårta till Tommy för att fira och tacka honom för att han är världens bästa mattelärare!
 
Slutade 1, väntade på adde , for hem och fikade och sen kastade jag mig på cykeln och cyklade in på träning, skulle ha haft bootcamp men Erica kunde inte komma idag så vi som var där körde styrka och stretch istället, sen kastade jag mig på cykeln igen och trampade hemåt. Så idag har jag cyklat 22 km + styrketräning. *nöjd för dagen*
 
Tog en spontan tur med adde och bilen och vi for och köpte Tubes och jag kan meddela att dom var riktigt goda!
 
Imorgon är det SOS kamp som gäller. TAGGA!
 

     
   

     
                                  
 
 
 
 
 
                              
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela