Tillbaka

Publicerad 2013-07-13 11:12:52 i Allmänt

Har haft ett upphåll med bloggandet nu i sommar. Har haft såmycket att göra och sen har jag inte orkat sätta mig vid datorn..
 
Nu ska jag försöka vara mer aktiv häär.
Sommaren flyter på. Jag vet inte vart den har tagit vägen såhär snabbt, har bara tre veckor kvar på jobbet och sen åker jag upp till Replot till min kära släkt!
Sen är jag redo för det sista året på gymnasiet :)
 
Firade två fina år tillsammans med mitt hjärta i torsdags. "Firade ordentligt" igår, vi for ut till en ö, tältade, åt ost & kex och hade det riktigt mysigt ♥
 
Nu sitter jag och väntar på min syster som skall komma ut en sväng, sen ska vi och plocka upp Emma och så ska vi ha en syster helg ute i Saltvik ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela